Grupul Chrysler, care e deţinut de Fiat, va extinde divizia Mopar în Europa. La fel ca în Statele Unite ale Americii, această divizie se va ocupa de toate serviciile post-vânzare ale grupului de mărci, precum relaţiile cu clienţii, garanţia şi furnizarea de piese originale pentru reparaţii.
Mai mult, Mopar va deveni marca furnizoare de accesorii originale pentru Fiat, Chrysler, Alfa Romeo, Lancia şi Jeep.
Expansiunea pe teren european a companiei de servicii a fost confirmată de către Pietro Gorlier, preşedintele Mopar, la lansarea primului model care va beneficia de accesorii Mopar – noul Fiat Panda 4×4.
Pe lângă accesorii originale, Mopar va oferi şi sistemul WiADVISOR, care poate diagnostica de la distanţă o maşină stricată şi poate descărca actualizări pentru programele maşinii. Acest serviciu va deveni disponibil anul viitor, atât în Europa, cât şi în America de Nord.
Numele Mopar a fost folosit pentru prima dată în 1937, când Chrysler a creat propriul antigel, însă a devenit cunoscut în anii ’60, când marca a construit maşini Dodge şi Plymouth cu mulţi cai putere sub capotă, aşa-numitele „muscle-cars”.